Jak na adekvátní zdravý životní styl? Držte se těchto zásad!

970x250-erotickepradlo1-1429533360.jpg

Vyvážená a zdravá strava ano, ale…
 
Nejedná se jen o pouhou frázi. Je neměnným faktem, že přijímaná strava má podstatný vliv na lidské zdraví. Správně zvolenou stravou lze dokázat mnoho, jako je například prevence proti civilizačním chorobám, zachování svěžího a mladistvého vzhledu, zpomalení procesu stárnutí, pružnější tělo, prodloužení nástupu prvních příznaků stáří apod. Základem je vyvážená a rozmanitá strava. Rovněž je třeba vždy pamatovat, že příjem by neměl být nikdy vyšší než výdej. Je i po zdravotní stránce vhodnější konzumace více jídel během dne v menších porcích. Poslední jídlo by mělo být nejpozději zhruba tři hodiny před spaním. Ovoce je vhodné konzumovat v dopoledních hodinách, zelenina je ideální po celý den, tj. i k večeři.
 žena na terase
Voda aneb nejen nutná zásobárna paliva a potřebné hydratace
 
Lidské tělo může dobře fungovat v případě dostatečného přísunu tekutin. Tento fakt má vliv na celkovou kondici každého jedince. Ideální a nejlepší tekutinou pro tělo je voda. Jedná se o zcela nenahraditelnou složku pro lidský organismus. V případě nedodržení pitného režimu škodíme tělu. Nedostatek tekutin má vliv i na bolest hlavy, předčasné stárnutí pleti apod. Pitný režim je zaručeným elixírem pro krásu!
 
Hodnota kvalitního spánku
 
Význam spánku je velmi důležitý pro lidský organismus. Ideální je sedm až osm hodin spánku. Tím poskytnete tělu a organismu znamenitý luxus. Důležité je však chodit spát ve stejnou dobu. Dodržovat pravidelnost. I když spánek má význačný vliv, je třeba mít na paměti, že v případě spánku delšího jak devět hodin, je už pro organismus škodlivý.
 
Kouzlo chvilky pro sebe neboli užitečný relax
 
Relaxace a vyhranění chvíle jen sami pro sebe je velmi podstané a má blahodárný vliv na psychickou i duševní stránku člověka. Způsobů jak relaxovat je mnoho. Čtení dobré knížky, sledování zajímavého dokumentu či filmu. Popíjení lahodného bylinkového čaje. Užít si hodinu jógy či pilatesu. Návštěva divadla či koncertu. Mělo by se jednat o takový způsob relaxace, kdy jste schopni zcela zapomenout na každodenní stres, problémy, úkoly apod.
 žena s šátkem
Smích, láska, optimismus!
 
Smích je kořením života. Smích opravdu má velmi pozitivní účinek na lidský organismus. Je lékem. Celková duševní pohoda je velmi důležitou součástí zdravého životního stylu. K tomu všemu patří láska, která dokáže mnoho. Láska nejen partnerská, ale i rodičovská, sourozenecká apod. A ještě lepší je lásku dávat. A k tomu disponovat dobrou náladou.

Jak na adekvátní zdravý životní styl? Držte se těchto zásad!
Ohodnoťte příspěvek